Jogok és kötelezettségek

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a Zozotech Hűtő-és Klímatechnikai Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelőségű Társaság (továbbiakban: Szolgáltató), és a Szolgáltató által a www.zozoklima.hu weboldalon (továbbiakban: Weboldal) keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek). Az ÁSZF minden jogügyletre és szolgáltatásra vonatkozik, amely az www.zozoklima.hu weboldalon keresztül történik, függetlenül attól, hogy annak teljesítése a Szolgáltató vagy közreműködője által történik.

  1. SZOLGÁLTATÓ ADATAI

Cégnév: Zozotech Kft.
Székhely és levelezési cím: 8474 Csabrendek Árpád utca 44.
Adószám: 25591028-2-19
Cégjegyzékszám: 19-09-518585
Bejegyző bíróság megnevezése: Veszprémi Törvényszék Cégbírósága

Ügyfélszolgálat:
E-mail: aruhaz@zozoklima.hu
Telefonszám: +3630 2805938

  1. ÁLTALÁNOS TUDNIVALÓK

A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a Weboldalon található elektronikus áruházon (továbbiakban: Zozo Klíma Webáruház) keresztül történik. Továbbá jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre Magyarország területén, amely jelen szerződésben meghatározott Felek között jön létre. A Zozo Klíma Webáruházban történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény („Elkertv.”) szabályozza.

A Zozo Klíma Webáruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott  megrendeléssel lehetséges, házhoz szállítással a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.

A Zozo Klíma Webáruház szolgáltatásainak jelentős része elérhető minden felhasználó számára, regisztráció nélkül is A megrendelés leadását követően a szerződés, annak teljesítéséig szabadon és következmény nélkül telefonon és e-mailben módosítható, illetve lemondható. A Felek között az áru megvásárlásával létrejött szerződés nyelve magyar és írásba foglalt szerződésnek minősül.

  1. REGISZTRÁCIÓ LÉTREHOZÁSA, MÓDOSÍTÁSA, TÖRLÉSE
    Az Ügyfél a Weboldalon történő regisztrációjával kijelenti, hogy jelen ÁSZF-t és a Weboldalon közzétett Adatvédelmi tájékoztatót megismerte és elfogadja, az Adatvédelmi tájékoztatóban foglalt adatkezelésekhez hozzájárul.

A regisztráció a „Regisztráció” menüpont alatt megjelenő adatlap kitöltésével lehetséges, melynek sikeréről a megadott e-mail címre kap tájékoztatást.

A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha az Ügyfél a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik. A Szolgáltató minden regisztrációt egy önálló személyként kezel.

A korábban rögzített adatok megváltoztatására bejelentkezés után, az „Adataim” menüpontban van lehetőség, amely az aktív megrendelések adatait is érintheti. A Szolgáltatót a regisztrált adatok Ügyfél által történő megváltoztatásából eredő kárért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

Ügyfél vállalja, hogy a regisztráció során megadott személyes adatokat szükség szerint frissíti annak érdekében, hogy a valóságnak megfelelőek legyenek.

Az Ügyfél jogosult a regisztrációját bármikor törölni az ügyfélszolgálat részére küldött e-mail üzenettel. Az üzenet megérkezését követően a Szolgáltató köteles haladéktalanul gondoskodni a regisztráció törléséről. Az Ügyfél felhasználói adatai a törlést követően azonnal eltávolításra kerülnek a rendszerből. Ez nem érinti a már leadott rendelésekhez kapcsolódó adatok és dokumentumok megőrzését, nem eredményezi ezen adatok törlését. Az eltávolítás után az adatok visszaállítására többé nincs mód.

  1. RENDELÉS MENETE

A megvásárolni kívánt termék lényeges tulajdonságait, jellemzőit a Weboldalon a konkrét termék oldalon lehet megismerni. Ha a vásárlás előtt az áruval, szolgáltatással kapcsolatban kérdése merülne fel, ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére.

A Weboldalon megjelenített termékek vételára magyar forintban (Ft), a termék mellett feltüntetett összeg, amely tartalmazza az általános forgalmi adót (bruttó).

A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.

A Weboldalról megrendelhető termékek ár változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. Továbbá, ha a megrendelés leadásakor a termék nincs készleten, a Weboldalon feltüntetett vételár a beszerzés függvényében változhat. Ilyen esetben a Szolgáltató még a termék beszerzése előtt egyeztet az Ügyféllel az új vételár kapcsán, melynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.

A megrendelés online bankkártyával, előre utalással vagy utánvéttel történő kifizetése és a termék átvétele közti időszakban bekövetkezett árcsökkenés esetén nem áll módunkban pénzt visszatéríteni.

Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Weboldalra, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő „0” Ft-os vagy „1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.

A Weboldalon megjelenített termékképek helyenként csak illusztrációk, azok a valóságtól eltérhetnek.

A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen, illetve pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

Megrendelés leadása esetén az Ügyfél a kiválasztott termékeket a „Kosárba tesz” gomb használatával teheti kosarába. A Kosár tartalmát megtekinteni, módosítani a Weboldal jobb felső részében található Kosár feliratú gombra kattintva van lehetőség, ahol termékenként megadható a kívánt mennyiség, valamint a Kosár tartalma törölhető. Amennyiben az Ügyfél a Kosár tartalmát véglegesítette, a „Tovább az adatok megadásához” feliratra kattintva. Itt megadhatja a számlázási és szállítási adatokat, valamint választani tud az átvételi módok és fizetési módok közül, továbbá megjegyzést írhat a megrendeléséhez. Ha minden szükséges adatot megadott, akkor a „Tovább az ellenőrzéshez” gombra kattintva egy összegző oldalon ellenőrizheti rendelését, a rendelés leadása előtt. Ha javítani szeretné rendelése adatait, módosíthatja a „Vissza a rendelés adataihoz” gombbal. Ilyen esetben ismét a „Tovább az ellenőrzéshez” gombbal tudja megtekinteni rendelésének részleteit, majd a „Rendelés elküldése” gombra kattintással történik a rendelés leadása, ami az Ügyfél részére fizetési kötelezettséget keletkeztet.

  1. ADATBEVITELI HIBÁK JAVÍTÁSA

Az Ügyfélnek a rendelés bármely szakaszában és a megrendelés a Szolgáltató részére való elküldéséig a Weboldalon bármikor lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására, akár a saját fiókjában (felhasználói adatok módosítása), akár a megrendelési felületen (pl. termék törlése a kosárból). Adatbeviteli hibának minősül például egy rosszul megadott mennyiség, rossz termék elhelyezése a kosárban, majd a termék törlése a kosárból, rendelési adatok elírása stb. (pl. szállítási cím).

  1. MEGRENDELÉS, VISSZAIGAZOLÁS

Az Ügyfél által elküldött ajánlat (megrendelés) megérkezését a Szolgáltató késedelem nélkül, automatikus visszaigazoló e-mail útján legkésőbb 48 órán belül visszaigazolja az Ügyfél részére, mely visszaigazoló e-mail tartalmazza az Ügyfél által a vásárlás, vagy a regisztráció során megadott adatokat (pl. számlázási és szállítási információk), a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát, a megrendelt termékhez tartozó elemek felsorolását, mennyiségét, a termék árát, szállítási költséget és a fizetendő végösszeget. Ez a visszaigazoló e-mail kizárólag tájékoztatja az Ügyfelelt arról, hogy a megrendelése a Szolgáltatóhoz megérkezett.

A visszaigazoló e-mail a Szolgáltató részéről az Ügyfél által tett ajánlat (megrendelés) elfogadásának minősül, mellyel érvényes szerződés jön létre.

Az Ügyfél mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha késedelem nélkül, vagyis 48 órán belül nem kapja meg Szolgáltatótól az elküldött rendelésére vonatkozó külön visszaigazoló e-mailt.

Ha az Ügyfél rendelését már elküldte a Szolgáltató részére és hibát vesz észre a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, azt 1 napon belül vagy a megrendelés feldolgozásig jeleznie kell a Szolgáltató felé.

A Szolgáltató fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben vagy teljes egészében. Részben történő teljesítés kizárólag az Ügyféllel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén, az átutalt összeg (részben vagy egészben) 10 munkanapon belül visszautalásra kerül az Ügyfél részére.

A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit. A szerződésre Magyarország joga irányadó.

  1. SZÁLLÍTÁS, ÁTVÉTEL ÉS FIZETÉSI MÓDOK

A Szolgáltató a megrendelt és házhoz szállítani kért árut díjmentesen házhoz szállítja saját szállítóeszközzel, amennyiben a klíma berendezést telepítési szolgáltatással kérte. Kiszállítással megjelölt megrendelések esetén a szállítási díjat az Ügyfél viseli oly módon, hogy a szállítási díj a megrendelés összesítő képernyőn, a számlán és a visszaigazoló emailben is feltüntetésre kerül.

A Szolgáltató a szállítási díj változtatásának jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már leadott megrendeléseket nem befolyásolja.

Ha egy Ügyféltől azonos napon több megrendelés is érkezik azonos címre kért szállítással, amennyiben van lehetőség a Szolgáltató összevonja a megrendeléseket. Az összevonás kizárólag abban az esetben lehetséges, ha a második megrendelés az adott napi feldolgozásig beérkezik, azaz még nem került átadásra a futárszolgálatnak. A már elindított csomagok utólagos összevonására azonban már nincs mód.

Meghatározott órára történő kiszállítást a Szolgáltatónak nem áll módjában vállalni.

A megrendelés előre utalással, online bankkártyás fizetéssel, utánvéttel kiegyenlíthető.

A megrendelés előre utalással vagy online bankkártyás fizetéssel történő fizetés esetén a termék kiszállítására a vételárnak a Szolgáltató bankszámláján történő jóváírását követően kerül sor. Banki átutalás útján történő fizetés esetében az Ügyfél teljesítésének időpontja az a nap, amely napon a vételár a Szolgáltató bankszámláján jóváírásra kerül.

Több terméket tartalmazó rendelést az Ügyfél kifejezett kérésére a Szolgáltató több részletben teljesíti, ilyen esetben a szállítási díj szállításonként kerül számításra.

Szolgáltató az Ügyfél részére a vásárlás igazolására, papíralapú számlát ad a termék átvételekor. Előre utalás fizetési mód választása esetén a Szolgáltató elektronikus díjbekérő (előleg bekérő) bizonylatot küld a megadott e-mail címre. Az elektronikus díjbekérő (előleg bekérő) tartalmazza azt az összeget, amit az Ügyfél banki átutalással köteles kiegyenlíteni.

  1. ELÁLLÁS JOG

Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban „Fogyasztó”).

Fogyasztó jogosult a termék adásvételére irányuló szerződés esetén a terméknek vagy több darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott darab vagy tétel átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.

Amennyiben a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak, a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül jogosult a szerződéstől indokolás nélkül elállni.

Fogyasztót megilleti az a jog, hogy a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát. A Fogyasztó szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződés megkötésének napjától számított tizennégy (14) napon belül gyakorolhatja elállási jogát.

Fogyasztót nem illeti meg az elállási jog a jogszabályok által meghatározott további esetekben.

  • a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
  • olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, az elállási jog gyakorlására nyitva álló határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;
  • olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
  • olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;

8.2. ELÁLLÁSI JOG GYAKORLÁSÁNAK A MENETE

Ha a Fogyasztó elállási jogával kíván élni, erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) köteles eljuttatnia a Szolgáltató részére (pl. e-mailben vagy postai úton) az ÁSZF elején megadott elérhetőségek egyikére.

A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát jelezte a Szolgáltató részére.

A Szolgáltató emailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.

A Szolgáltató a határidő számítás szempontjából az írásban történő nyilatkozat esetén az e-mail küldés idejét, illetve a postai úton történő jelzés esetén a postára adás dátumát veszi figyelembe. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.

Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni a Szolgáltató részére.

A termék Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége Fogyasztót terheli, kivéve, ha Szolgáltató vállalta ezen költségek viselését. A Fogyasztó kérésére a Szolgáltató gondoskodik a visszaszállítás megszervezéséről, azonban a Szolgáltató által megszervezett visszaszállítás költsége a Fogyasztót terheli, a Szolgáltató ez esetben az általa megszervezett visszaszállítás költségét nem vállalja át a Fogyasztótól, kizárólag segítséget nyújt abban, hogy a Fogyasztónak a visszaszállítás megszervezésével ne kelljen foglalkoznia. Fogyasztó erre irányuló igényét Szolgáltató ügyfélszolgálata fogadja.

A Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségének kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.

Ha Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Fogyasztó a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. A Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a Szolgáltató a korábbi időpontot veszi figyelembe.

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja. A visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.

Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak megállapításához szükséges kipróbálást meghaladó használat miatt következett be.

Ha Fogyasztó a szolgáltatásnyújtásra irányuló szerződés esetén a teljesítés megkezdését követően gyakorolja felmondási jogát, úgy az elszámolás során köteles megtéríteni a Szolgáltató ésszerű költségeit.

A Szolgáltató követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés, illetve ésszerű költségeinek – ha szolgáltatásnyújtásra irányuló szerződés teljesítését a Fogyasztó kifejezett kérésére a határidő lejárta előtt megkezdte és gyakorolja felmondási jogát – megtérítését.

  1. JÓTÁLLÁS

A legtöbb klímagyártó a törvényben meghatározott 12 hónapos kötelező jótálláson felül, csak akkor biztosítja az önként vállalt +12, +24, +36, +48, +60, +108 hónapos plusz jótállási időt, amennyiben a számlával igazolt legalább éves színtü karbantartás megtörtént.

Elutasítható a jótállási igény, ha annak oka a termék fogyasztó részére való átadását követően keletkezett, így például, ha a hibát az alábbiak okozták:

  • szakszerűtlen üzembe helyezés (kivéve, ha az üzembe helyezést a vállalkozás, vagy annak megbízottja végezte el, illetve, ha a szakszerűtlen üzembe helyezés a használati-kezelési útmutató hibájára vezethető vissza)
  • nem rendeltetésszerű használat, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása,
  • helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás,
  • elemi kár, természeti csapás
  • rendszeres karbantartás elmaradása

Milyen esetben élhet Ön a jótállási jogával?

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján az Eladó jótállásra köteles a rendelet 1. számú mellékletében felsorolt új tartós fogyasztási cikkek (pl.: műszaki cikkek, szerszámok, gépek), valamint az ott meghatározott körben azok tartozékai és alkotórészei (a továbbiakban – jelen pontban – együtt fogyasztási cikként hivatkozva) eladása esetén.

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy az Eladó számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

A jótállási igény a jótállás időtartama alatt érvényesíthető, a jótállás időtartama a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet szerint:

  • 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év,
  • 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,
  • 250 000 forint eladási ár felett három év.

E határidők elmulasztása jogvesztéssel jár, azonban a fogyasztási cikk kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a Fogyasztó a fogyasztási cikket a hiba miatt rendeltetés szerüen nem használhatta.

  1. JOGÉRVÉNYESÍTÉSI LEHETŐSÉGEK
    Az Ügyfél a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:
    Telefonszám: +3630 2805938
    E-mail: aruhaz@zozoklima.hu

A Szolgáltató az írásbeli panaszt a beérkezését követően harminc napon belül köteles megvizsgálni és érdemben megválaszolni továbbá intézkedni arról, hogy a válasz az Ügyfélhez eljusson. Ha a panaszt a Szolgáltató elutasítja, köteles álláspontját az elutasításra vonatkozó érdemi válaszában megindokolni.

11.2. EGYÉB JOGÉRVÉNYESÍTÉSI LEHETŐSÉGEK
Amennyiben a Szolgáltató és az Ügyfél között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva az Ügyfél számára:

  • Panasztétel a területileg illetékes járási hivatalnál. Amennyiben Ügyfél fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes járási hivatalhoz.
    Járási hivatalok elérhetősége: http://jarasinfo.gov.hu
  • Békéltető testület. A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából az Ügyfél eljárást kezdeményezhet a Szolgáltató székhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testületnél. Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.
  • Bírósági eljárás. Az Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései szerint.
  1. FELELŐSSÉG

A Weboldalon található információk jóhiszeműen kerültek felhelyezésre, azonban azok kizárólag tájékoztató célt szolgálnak, az információk pontosságáért, teljességéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.

Az Ügyfél a Weboldalt kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.

Szolgáltató kizár minden felelősséget a Weboldal használói által tanúsított magatartásért. Az Ügyfél teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért, Szolgáltató ilyen esetben teljes mértékben együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése végett.

Az Ügyfelek által a Weboldal használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni.

Amennyiben az Ügyfél a Weboldalon kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt haladéktalanul jelezni Szolgáltatónak. Amennyiben Szolgáltató jóhiszemű eljárása során a jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására.

  1. ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK EGYOLDALÚ MÓDOSÍTÁSA

A Szolgáltató jogosult a jelen ÁSZF (Általános Szerződési Feltételek) tartalmát egyoldalúan is módosítani. A Szolgáltató a változásokról az Ügyfeleket a Weboldal felületén keresztül tájékoztatja. A módosítást követően a Weboldal használatának feltétele, hogy az Ügyfél a Weboldalon keresztül és az ott biztosított módon azokat kifejezetten elfogadja.

Csabrendek, 2023 02.28.